دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 11:25 am

حبايبي الحلوين الطعمين الاسكندرانية ايه رأيكم تسيبولنا الاسكندرية في الصيف

وبصراحة انا كل ما اسأل اسكندراني اقلة اية رأيك في الاسكندرية في الصيف يقلي اسكندرية في الشتا احلي فخلاص خليكم

قاعدين فيها الفترة الحلوة وسبولنا فترة الصيف الوحشة Sad علشان نقدر نقعد في البلد براحتنا

اية رأي الاسكندرانية الحلوين
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 11:35 am

نعم
ده ايه الغلاسة دى
مش كفاية مالين البلد وزانقنها ومضيعين حلاوتها وخانقنا
المثل بيقول يا بخت من زار وخفف
خليكو انتو حلوين
هى اسكندرية فى الشتاء بتكون ساحرة طبعا وملهاش حل
بس انا بحبها فى الصيف والدوشة
بس فعلا المصيفين دول يزهقوا
طبعا لاء
خليكوا انتو فى القاهرة والزحمة بتاعتها والحر والتراب والقرف
ده تكفير زنوب
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ال اسكندرانية حلوين ال
ده ايه الغلاسة دى
انتوا هتروحوا بيوتكم امتىShocked Shocked

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 11:38 am

كلها اسبوعين ونروح يجي رمضان نسبهلكم مخضرة

تصدقي انا بطلع كل سنة اسكندرية بس حلفت ان دي اخر سنة عمري ما حطلعها تاني

بجد ولمؤخذة شعب مستفز وبارد اوي بالذات البايعين مبيسبكيش غير لما تشتري

وبتعاملونا كأننا سياح مش مصريين زيكم اللي عندنا ب5 عندكم ب10 حاجة تقرف
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد أغسطس 17, 2008 11:46 am

احنا مستفزين يا عم الحاج
اية اللى جيبك
انا روحت القاهرة مرة واحدة وان شاء الله اخر مرة
الصراحة يمكن من اوحش الايام فى حياتى اية
انتو عايشين ازى هناك

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 11:49 am

عايشين ازاي اية اية اللي معجبكش عندنا
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 11:50 am

يا حودة القاهرة دى مخنقة جدا
حر وزهق وقرف

وبعدين هو ايه ده اللى قرف يا ماجد
خلاص ما تشتريش
ال سياح ال
سياح ايه
ده كويس انكو
ما اتمسكتوش على الكمين فى مدخل اسكندرية
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد أغسطس 17, 2008 11:52 am

كل حاجةة وحشة
كان يوم دمو تقيل اوى
مفيش مقارنة
بين اى محافظة فى مصر
واسكندرية
وبنسبة انت بتقول انى الناس بتبيع الحاجة اما 5 ب 10
دة على البحر
وانت حد قالك تروح تشترى حاجة على البحر
احنا نفسنا مش بنشترى حاجة من على البحر

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 11:54 am

ولا اللغة الغريبة بتاعتكتم بتخترعوا

الناس كلها عارفة الجنية وبتقول جنية دة حتي السودانين بيقول الجنية انتوا بدلعوة وبتقولولة الجني وايوة والولا حامو نزل المالح

والكلام الهجص في هجص دة والله العظيم بجد باردين مووووووووووووووووووووووووووووووووت Shocked Shocked
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 11:56 am

يابني تعالي انزلك القاهرة بجد واسهرك علي كورنيش النيل او خان الخليلي او اخيلك تنزل نزلة السمانة بالخيل

وسيبك من الكلام دة حقعدك ورا القهوة قعدة تضبيط دماغ عالية اوي
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 11:57 am

وانت رخم
مووووووووووووووووووووووووووووت

ده كلام افلام ومسلسلات وحركات
اهو كده انا اتكدت انك عمرك ماجيت اسكندرية
لانى فعلا ما شفتش حد بيقول كده غير فى الافلام
الجنيه ده بتتقال عادى
بس ساعات بنحب نختسر فى نص الكلام فبنقول جنى
وخليك فى حالك يا بابا
هههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 11:58 am

حووووووووووووووووووووووودة
خليك فى حالك
بلا قاهرة بلا زفت
خلينا احنا فى اسكندرية ومحطة الرمل وخالد بن الوليد
والحاجات الحلوة بتاعتنا
ملناش دعوة بحد
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس يا ماجد
ده امانة معانا هنا فى المنتدى

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:06 pm

كيلو البلطي ب15 جني والبور ب30 جني اما الجمبري ب80جني الراجل وهو بيقولي

ب80 جني قلتلة لفظ الاعتراض الاسكندراني الشهير
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:08 pm

ابلة ابلة ممكن اخد حودة اللعبة معايا بالمراجيح في القاهرة
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:14 pm

هههههههههههههههههههههههه
ماشى يا ماجد
انا جيلك نقعد فى القهوة
ههههههههههههههههه
هقولك حاجة انا معاك
احنا بس اللى بنقول حمو
وجنى
وبنعمم الكلام
ولكن الحجات دى حلوة
يا بتاع الطعمية والجبنة الرومى
هههههههههههههههههههه

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:24 pm

فلافل متتكلمش والجبنة الرومي مالها
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:25 pm

عندنا اسمة جبنة تركى
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
كويس اللى الفلافل وصلت عندكو
هههههههههههههههههههههههههه

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:27 pm

انت تسمع عن سيتي ستارز اللي عندنا
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:31 pm

اه عارفين سيتى ستار يا بتاع الاوطة ماله
ههههههههههههههههههههههه
ايه اوطة اللى بتقولوها دى
اسمها طماطم
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:33 pm

مالة عارفة
عندنا سان استيفانو
احلة منو
هههههههههههههههه

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:42 pm

تصدقوا وتؤمنوا بالله اللي انتوا بتتريقوا علية دة ساكن جنب سيتي ستارز


شوف السحر والجمال


جمال وحاجات حلوة كمان
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:45 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انت ده اللى فى الصورة يا ماجد
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ال سيتى ستار ال
ماشى ماشى
هنحاول نصدقك

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:48 pm

مش حتفهمي كلامي بقلك انا ساكن جنبة يابني زكي
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:53 pm

يعنى ساكن فى سان استيفانو
ايه ده
امال لو جيت هنا بقى فى سان استيافنو
يغمى عليك

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف magedelzamalkawy في الأحد أغسطس 17, 2008 12:55 pm

رحت وشفتها مبني نص دايرة مجوف اللي يمشي فية يمشي بالجنب هههههههههه
avatar
magedelzamalkawy
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1431
العمر : 28
البلد : أرض الجولف
رقم العضوية : 00
اللقب : ZAMALKAAAAWY
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: دعوة مفتوحة لكل الاسكندرانية

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 12:59 pm

ايه ده ايه ده
لا طبعا
ده جوة ادلنيا جامده اوى
طب فكرت انك يضحك عليك وتشترى حاجة من جوة
هههههههههههههههههههههههههه
كل ما افتكر بكره نفسى
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى