اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في الإثنين أغسطس 11, 2008 3:29 am

اغبى خمس اسئلة في العالم بس اتحداكم انكم تحلوها
Sad


اغبى خمس اسئله في العالم,,اهيه غبيه بس اتحداكم تحلونها,,يلا ورونا

شطارتكم دى قصه واحد غـــــــبـــــــي شارك في مسابقه ثقافيه

وبتدأت المسابقه

بس عندي طلب تقر الاسئله الى اخر الموضوع عشان تعرفون لأي درجه بعض
الناس توصل للغباء...!!

بسم الله نبدا


س1: كم استمرت حرب المئه عام؟

أ- 116

ب-99

د- 100

ج- 151
فكر صاحبنا كثير ثم اختار تخطي هذا السؤال لانه اول مره يمر عليه!<حرب المئه
عام يعني بالله كم مدتها>

اوكي موش مشكله اروح سؤال ثاني...


س2:اين تصنع قبعات بنما؟

أ-البرازيل

ب-التشيل

د-بنما

ج-الاكوادور

اختار هذا الفالح انه يستعين بأصدقائه بالجامعه على هالسؤال < انتو ايه رايكم... بس ....تابعوا ....معنا>


س3: في اي شهر يحتفل الروس بثورة اكتوبر؟

أ- ديسمبر

ب- اكتوبر

د- يناير

ج-نوفمبر

ما قدر هذا الغبي الاجابه و طلب مساعدة الجمهور.....


س4 :اي هذه الاسماء هو الاسم الاول للملك جورج السادس؟ Smile

أ-جون

ب-ألبرت

د-جورج

ج-مانويل

طلب الغبي حذف اجابتين ماعلينا تحملو بعض العقليات عندنا وخليه يكمل...

س5 :ما اسم الحيوان التي اخذت منه جزر الكناري اسمها؟

أ-طائر الكناري

ب-الكنغر

د-الجرو

ج-الفأر

عندها انسحب ذلك الشخص من المسابقه ولم يستطع اكمالها < لا تعليق >

بس اذا كنتم تحسبو انكم اذكى من الغبي ده فاتمنى انكم تقرو الاجابات تحت:
..







انزلو قابونى تحت










ما تستعجلوش على الأجوبة





































.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.جواب السؤال الاول:

استمرت حرب المئه عام 116 سنه من العام 1337 وحتى 1453

جواب السؤال الثاني:

قبعات بنما تصنع في الاكوادور


جواب السؤال الثالث:

يحتفل الروس بثورة اكتوبر في نوفمبر


جواب السؤال الرابع:

الاسم الاول للملك جورج هو ألبرت


جواب السؤال الخامس:

جزر الكناري اخذت اسمها من الجرو حيث اسمها الاتيني هو Insularia Canrian



الوقتى بقى

من الغبي بالضبط ؟؟

مره ثانيه اذا شفنا واحد غبي منضحكش عليه مفهوم !!!!!!!!! Cool
__________________
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف اميرة في الإثنين أغسطس 11, 2008 4:13 am

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احرجتينى احرجتينى احرجتينى
احم احم
اكيد ماتقصديش
مش كده
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
خلاص وعد مش هقرب ولا هقلس على اى حد غبى
بس خليهم هما كامن يبعدوا عنى لانى بتشائم من الغباوة

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الإثنين أغسطس 11, 2008 11:26 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هايل يا مروة

بس كان نفسى متجوبيش ع الأسئلة
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
عشان نعرف مين هياخد المركز الأول فى الغباء
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

توبيك رائع
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في الإثنين أغسطس 11, 2008 7:15 pm

اميرة كتب:هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
احرجتينى احرجتينى احرجتينى
احم احم
اكيد ماتقصديش
مش كده
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
خلاص وعد مش هقرب ولا هقلس على اى حد غبى
بس خليهم هما كامن يبعدوا عنى لانى بتشائم من الغباوة
الخيبة انهم داء بنتكعبل فيهم
هههههههههههههههههههههههههه
ربنا ابعدهم عننا يارب
بس بردو منتريقش ماشى والا انتى حرة
ده مثال حى اننا ساعات بنبقى اغبى منهم
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلمى ياقمر المنتدى على مرورك
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في الإثنين أغسطس 11, 2008 7:20 pm

العين الساهرة كتب:ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هايل يا مروة

بس كان نفسى متجوبيش ع الأسئلة
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
عشان نعرف مين هياخد المركز الأول فى الغباء
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

توبيك رائع
اكيد كلنا وانا اولكم بس كنت هاخد 3\5
هههههههههههههههههههههه
لانى مكنتش اعرف حاجات
وكنت هجاوبهم كلهم زى بعض
معروفة ياعم عادل موش كيميا هيا
هههههههه تسلملى عالمرور
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الإثنين أغسطس 11, 2008 8:10 pm

على رأى المثل

أكلك منين يا بصلة
وكل قطمة فيكى بدمعة
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في الإثنين أغسطس 11, 2008 11:05 pm

هههههههههههههههههههههههههه
انت دخلت موسوعة الامثال كمان
يلا افتكر الجمايل دى
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الثلاثاء أغسطس 12, 2008 6:26 pm

شكرا يا ميروو
انا بسببك هدخل موسوعة الأمثال
هههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف tota frouty في الثلاثاء أغسطس 12, 2008 8:51 pm

بصي يميما تعليقي علي الموضوع ده









اكيد اكيد من مصر دايما بتخرج ولادها جباهزة علم

tota frouty
عضو جديد
عضو جديد

عدد الرسائل : 34
رقم العضوية : 650
تاريخ التسجيل : 03/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الجمعة أغسطس 15, 2008 11:56 am

صح يا توتا
زى أميرة كده

ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 2:13 am

العين الساهرة كتب:صح يا توتا
زى أميرة كده

ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههه



هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
انت اكيد ما تقصدش انك تقلس


مش كده بردو
ولا ايه؟
يا مرووووووووووووووووووووووووووة
الحقينى عادل بيقلس عليا
الحقينىىىىىىىىىىىىىىىىىخديلى حقى منه
على راى المثل
ادلعى يا ملوخية ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه انت عارف الباقى
ال زى اميرة ال

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الإثنين أغسطس 18, 2008 12:03 am

منك لله يا مروة

كرهتينى فى الملوخية

حسبى الله ونعم الوكيل
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: اغبى خمس اسئلة (اتحداكو ان حد عرفهم)

مُساهمة من طرف اميرة في الإثنين أغسطس 18, 2008 1:05 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
عشان بعد كدة تسمع الكلام

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى