للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس أغسطس 07, 2008 6:50 pm

كيف
تفهم مافي نفوس الأخرين وأنت صامت تمنحك هذه السطور واحدا من أكبر مفاتيح
الشخصية التي تدلك بشكل حقيقي على ما يدور في عقل من أمامك.....





1-العيون:
ستعرف من خلال عينيه ما يفكر فيه حقيقة ، فإذااتسع بؤبؤ العين وبدا للعيان
فإن ذلك دليل على أنه سمع منك توا شيئا أسعده ،أما إذا ضاق بؤبؤ العين
فالعكس هو الذي حدث ، وإذا ضاقت عيناه ربمايدل على أنك حدثته بشئ لا يصدقه
وإذا اتجهت عينه إلى أعلى جهة اليمين فأنه ينشئ صورة خيالية مستقبلية وإذا
اتجه بعينه إلى أعلى اليسار فإنه يتذكرشيئا من الماضي له علاقة بالواقع
الذي هو فيهوإذا نظر إلى أسفل فإنه يتحدثمع أحاسيسه وذاته حديثا خاصا
ويشاور نفسه في موضوع ما






2- الحواجب :
إذا رفع المرء حاجباً واحداً فإن ذلك يدل على أنك قلت له شيئا إما أنه لا
يصدقه أو يراه مستحيلا ،أما رفع كلا الحاجبين فإن ذلك يدل على المفاجأة .
أما إذا قطب بين حاجبيه مع ابتسامة خفيفة فإنه يتعجب منك ولكنه لايريد أن
يكذبك واذا تكرر تحريك الحواجب فإنه مبهور ومتعجب من الكلام وموجات كلامك
تدخل على دماغه بأكثر من شكل






3- الأنف والأذنان :
فإذا حك أنفه أو مرر يديه على أذنيه ساحباً إياهما بينما يقول لك إنه يفهم
ما تريده فهذا يعني أنه متحير بخصوص ما تقوله ومن المحتمل انه لا يعلم
مطلقا ماتريد منه أن يفعله .
ووضع اليد أسفل الأنف فوق الشفة العلية دليل أنه يخفي عنك شيئا ويخاف أن يظهر منه





4- جبين الشخص :
فإذا قطب جبينه وطأطأ رأسه للأرض في عبوس فإن ذلك يعني أنه متحير أو مرتبك
أو أنه لا يحب سماع ما قلته تواً ،أما إذا قطب جبينه ورفعه إلى أعلى فإن
ذلك يدل على دهشته لما سمعه منك .





5- الأكتاف :
فعندما يهز الشخص كتفه فيعني انه لا يبالي بما تقول .





6- الأصابع :
نقر الشخص بأصابعه على ذراع المقعد أو على المكتب يشير إلى العصبية أو عدم الصبر





7- وعندما يربت الشخص بذراعيه على صدره :
فهذا يعني أن هذا الشخص يحاول عزل نفسه عن الآخرين أو يدل على أنه خائف بالفعل منك .


هذه الإشارات السبع تعطيك فكرة عن لغة الجسد ككل وكيف يمكن استخدامها ليس
فقط في إبراز قوة شخصيتك ولكن التعرف فيما يفكر الآخرون بالرغم من
محاولاتهم إخفاء ذلك




__________________







مطروح
للنقاش وتبادل الاراء حتى نتكامل بمنهج نتبعه حتى نتعلم المناهج الانساسية
وكيفية التعامل مع الآخرين ننتظر تفاعلكم ووجهات نظركم الممتازة


اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس أغسطس 07, 2008 8:45 pm

اولا اشكرك على الموضوع
تانيا ألف مبروك على الفنون الجميلة
ثالثا
جميع الاشارات السالفة الذكر بتحدث فعلا
بس مش شرط يكون التعبير ماشى مع رد الفعل

المهم

لو بتكلمى حد وفتح بؤه فترة طويلة
تفتكرى الاشارة دى دليل على ايه ؟؟
ههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس أغسطس 07, 2008 8:55 pm

العين الساهرة كتب:اولا اشكرك على الموضوع
تانيا ألف مبروك على الفنون الجميلة
ثالثا
جميع الاشارات السالفة الذكر بتحدث فعلا
بس مش شرط يكون التعبير ماشى مع رد الفعل

المهم

لو بتكلمى حد وفتح بؤه فترة طويلة
تفتكرى الاشارة دى دليل على ايه ؟؟
ههههههههههههههههههههههههه

الله يبارك فيك يا عادل

لو بكلم حد وفاتح بؤه ده دليل على قمة الفهم والتركيز
صدقنى
انا مجربة ده من ايام الثانوية العامة
وايام الفيزياء السودا
هههههههههههههههههههههههه
كان على طول الواحد بؤه مفتوح
بس الحمد لله ربنا تاب عليا وقفلته النهاردة
وانت ايه رايك؟؟

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس أغسطس 07, 2008 9:06 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
والله يا أميرة
فتحة البؤ دى مختلفة من شخص لأخر
فيه ناس زيك بتفتح بؤها عشان تركز
وفيه ناس بتفتح بؤها عشان تتاوب (الكلام مش عجبها مثلا )
وفيه ناس بتفتح بؤها عشان الدبان يدخل فيه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


انا عن نفسى مش بفتح بؤى خااااااالص
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

ولما أحب أركز وخصوصا فى الفيزياء الله يمسيها بالخير
كنت بحط ايدى على دقنى وأرفع حاجب واحد ( الشمال )
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس أغسطس 07, 2008 10:01 pm

انا مكنتش بفتح بؤى عشان اركز
انا كنت بفتحه من كتر ما انا فاهمة
يعععععع بجد يع عليها مادة
هى والرياضة
حسبى الله ونعم الوكيل فيهم
بكرهم اوىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
وبعدين انت بتقول على مين الله يمسيها بالخير الفيزياء
الله يحرقها
انا كان زمانى فى طب اسنسان لولاها
ولولا ان الامتحان جاء صعب
بس ارجع واقول الحمد لله على كل شئ

بس نفسى اعرف اشمعنى حاجبك الشمال
ما تخيلها اليمين
ربنا يجعلنا من اهل اليمين
ال يعنى كده انت هتركز لما تخوفهم
هههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس أغسطس 07, 2008 10:32 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اولا لو سمحتى الرياضة دى اجمل مادة
ليييييييييييييييه لأنها تخاطب العقل
ثانيا عيب تدعى على الفزياء
والله الفنون الجميلة أحلى من طب الأسنان
دم وأرف وتخلعى السنة مش عارف بكام والضرس بكام
وشغلانة مقرفة

ثالثا انا مش بعرف أرفع اليمين مش عارف ليه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس أغسطس 07, 2008 10:41 pm

اولا انا اكتر حاجة كانت بتعفرتنى لما الاقى حد يضايقنى ويقولى الرياضة دى فاكهة المواد
تصدق كرهت الفاكه بسببها
ليه عيب انى ادعى على الفيزياء
ده انا شوفت منها ايم
فعلا كنت بموت منها
وكمان الامتحان السنة دى جاء زى الفل فكمل عليا
الحمد لله واللهى على كل شئ
هو كله بيقولى ان فنون احسن ليكى
وهى كليه بناتى
بعيد عن الدم والتشريح والقرف
بينى وبينك
انا مكنتش هستحمل حد بؤه معفن يجيلى واخلعله حاجة
او حد ريحة بؤه وحشة
الحمد لله انى مدخلتهاش


تصدق
انا جربت ارفع اليمين دلوقتى
لقيتنى مش عارفة
سبحان الله اول مرة اخد بالى
منكم نستفيد
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف tota frouty في الخميس أغسطس 07, 2008 10:54 pm

حلو الموضوع ده ياميره بس مش واحد عند الكل يعني انا عاده برفع حاجب واحد يمين او شمال فلو ده معناه رعب فانا علي كده مامي الغوله
وبالنسبه للرياضه انا معاكي ربنا يحرقها اما الفيزيا مجربتهاش
وهقلك في الجامعه هتقولي ولا يوم من ايام الثانوي اسال مجرب

tota frouty
عضو جديد
عضو جديد

عدد الرسائل : 34
رقم العضوية : 650
تاريخ التسجيل : 03/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس أغسطس 07, 2008 10:56 pm

tota frouty كتب:حلو الموضوع ده ياميره بس مش واحد عند الكل يعني انا عاده برفع حاجب واحد يمين او شمال فلو ده معناه رعب فانا علي كده مامي الغوله
وبالنسبه للرياضه انا معاكي ربنا يحرقها اما الفيزيا مجربتهاش
وهقلك في الجامعه هتقولي ولا يوم من ايام الثانوي اسال مجرب


هو ده الكلام الصح
الرياضة دى فعلا
ملهاش لازمة غير انها تضيعنا فى المجموع وبس
وشها خير يعنى
طب تصدقى انا اقبل الفيزياء ولا اقبل الرياضة

كل الناس بتقولى على موضوع الجامعة ده

ده انا ابقى عيلة لو قلتها
انا اخر واحده ممكن تقولها
على اللى شوفته السنة دى

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف tota frouty في الخميس أغسطس 07, 2008 11:05 pm

اقلك اسمعي كلهم بيقولو كده في الاول انتي في الجامعه هتشوفي مليون ضعف الثانوي
كنت بقول زيك زمان ايام الاحياء ودلوقتي بقول يرتني كنت ثانوي علي طووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
يلا عشان معقدكيش اكتر من كده كلنا لها وبكره نقعد جنب المنتدي ونسمع الظيطه

tota frouty
عضو جديد
عضو جديد

عدد الرسائل : 34
رقم العضوية : 650
تاريخ التسجيل : 03/08/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس أغسطس 07, 2008 11:10 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
كل الناس بتحذرنى واللهى
بس انا سايبها على ربنا
بي على الاقل الواحد فى الكلية عرف راسه من رجله
على الاقل عرفت هطلع منها على فين
او هطلع منها ايه
غير حرقة الاعصاب وحرقة الدم اللى فى الثانوى
والمرمطة بتاعة الدروس
والمدرسين
يلا ربنا يستر على اللى جاى

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الجمعة أغسطس 08, 2008 4:37 pm

يا جماعة أرجوكم
محدش يجيب سيرة الرياضة بحاجة وحشة
أرجوووووووكم قدرو مشاعرى

وبعدين يا توتا ثانوية ايه
دى كانت أسوأ أيام العمر
الله لا يعدها

الجامعة أصعب صحيح
بس على رأى أميرة
عارفة راسك من رجليك فيها

وأسمع سلام كبيييييييييييييييييير للرياضة
يعنى التفكير
يعنى التركيز
يعنى تشغيل الجمجمة
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الجمعة أغسطس 08, 2008 4:47 pm

عشان خاطرك بس انا مش هتكلم
على ست رياضة هانم
لكن اللى فى القلب فى القلب
وقلبى وربى غضبان عليها
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايام الثانوى دى لا تقارن باى ايام تانى
انا لحد دلوقتى بنام واقوم على كوابيس المجموع والتنسيق والامتحانات
انا حاسة انى بقيت مريضة
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الجمعة أغسطس 08, 2008 11:15 pm

متكليش سمك ولا بيض يا أميرة
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الجمعة أغسطس 08, 2008 11:44 pm

العين الساهرة كتب:متكليش سمك ولا بيض يا أميرة


والله لو صومت السنة كلها
مش هفمهاها
حبيبتى الرياضى دى حبيبتىCool Cool Cool Cool


نفسى اعرف بتحب فيها ايه؟

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في السبت أغسطس 09, 2008 10:44 am

اميرة كتب:
العين الساهرة كتب:متكليش سمك ولا بيض يا أميرة


والله لو صومت السنة كلها
مش هفمهاها
حبيبتى الرياضى دى حبيبتىCool Cool Cool Cool


نفسى اعرف بتحب فيها ايه؟

هقولك :
بحب فيها تشغيل الجمجمة
تقدرى تقوليلى على مادة غيرها
تخلى مخك يدور بسرعة 3000 لفة فى الدقيقة
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Mad Mad Mad
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في السبت أغسطس 09, 2008 1:24 pm

اه اقولك
ال organic

الكيمياء العضويه
والمعادلات والتحويلات
الذ وامتع ميه مرة من الرياضة دى




يابنى اللى بيحبو الرياضة فى العالم يتعدوا على صوابع الايد

وانا ادوخ دماغى ليه واففها ليه

ايه الغلب ده

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في السبت أغسطس 09, 2008 7:11 pm

يع
كيميا عضوية يع

شوفتى ان اللى بيحبو الرياضة قلة

وده طبعا عشان مش كل الناس علماء
دول فعلا يتعدو ع الصوابع
هههههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في السبت أغسطس 09, 2008 7:17 pm

يوووووووووووووووووووووووووووو
كل بتوع الرياضة كده مغرورين ويزهقوا
زى اخويا بردوا علوم وقسم رياضة

تعبتونى وخنقتونى
ودائما بتحسسونى انى مش بفهم حاجة
ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااععععععععععععععععععععععععععععععع
انتوا ليه بتعملوا فيا كده
انا خلاص بقيت معقدة
حرااااااااااااااااااااااااااااااااااام

بردوا الكيمياء احلى وامتع والذ واجمل

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في السبت أغسطس 09, 2008 9:22 pm

تحياتى وسلامى وتقديرى واحترامى
لأخيك

بس ازاى انتو اخوات

فعلا على رأى المثل
البطن قلابة
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 10, 2008 8:22 pm

تحياتى وسلامى وتقديرى واحترامى

كل ده لاخويا
امال انا اخد ايه
هههههههههههههههههههه متقولش اللى فى بالى



صحيح هو اذكى منى
بس مش كتير اوى يعنى ههههههههههههههههههه
بس انا الحمد لله محظوظة اكتر منه

ربنا بيقف مع الغلبان الحمدللله

ياسلالالالالام
مشفتش انت ايام العراك والمشاكل ايام ماكان بيذاكرلى رياضة
كان الشارع كله يسمع بينا
اول ما يلاقوا زعيق منى ومنه
يعرفوا ان سمير بيذاكر لاميرة رياضة

بكرههااااااااااااااااااااااا اوى المادة دى كل ذكراياتها معايا سيئة
مع انى واللهى ماغبية لانى كنت كويسة فى باقى المواد العلمى الكيمياء والاحياء والفيزياء كويسة مش وحشة بس الا المادة دى


اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الإثنين أغسطس 11, 2008 8:21 pm

ربنا يكرمك يا أميرة

تمنياتى بالتوفيق وفعلا

الرجل المناسب فى المكان المناسب

تحياتى لأخيك
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 2:28 am

ده اللى هو ايه المكان المناسب ده
هو كل التحيات لاخويا
مفيش ولا تحية ليا
ومتقوليش تحيا كاريوكا
حسسنى بقيمتى كده
ادينى مساحة
ههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الأحد أغسطس 17, 2008 10:10 am

مساحتك = الطول × العرض

ههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: للنقاش .. كيف تستطيع فهم الاخرين وأنت صااامت... ؟

مُساهمة من طرف اميرة في الأحد أغسطس 17, 2008 10:21 am

واللهى
اه ان شاء اللله





الطول *العرض فى 2
امال ده يبقى ايه
ايه العثل ده على الصبح يا مستر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى