ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الأربعاء يوليو 30, 2008 9:01 pm

بصراحة بعد ماشوفت موضوع اميرة (اذا دعاك حبيبك لفرحة هتروحي ولا لا)
دا المضمون علشان مش فاكرة الاسم بصراحة
لفتت انتباهي لموضوع تاني
موضوع صعب جدا
ومؤلم جدا
وجرحة بيستمر كتير
الموضوع هو
ماذا تفعل ايها الشاب اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة(وقولت السابقة لانها هتكون زوجتة)
وماذا تفعلين ايتها الفتاة عندما يتزوج حبيبك باقرب صديقة لكي
ولكن ليست تلك فقط المشكلة ولكن ماذا تفعلون لو الحوا عليكم لحضور الزفاف ؟
واخبرك صديقك/صديقتك انة يجب الحضور وان كل شئ قسمة ونصيب والكلام دا كلة
ارجو من الجميع المشاركة وابداء الاراء
Sad Smile
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف jussylove في الخميس يوليو 31, 2008 12:52 am

بجد موضوع جميل اوى يا ايمى وموضوع بيحصل عند معظم الناس وزى ما انتى قولتى كله قسمه ونصيب

بس بجد انا لو اتحطيت فى الموضوعاكيد هزعل اوى
بس هقول ربنا يوفقهم
avatar
jussylove
مدير فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 1743
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 23
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس يوليو 31, 2008 9:45 am

شوفى يا ايمان
اولا مش ممكن أن تحدث هذه الدعوة
لأن مين اللى هيعزمنى أصلا
حببتى السابقة ولا صديقى الذى كان
يعلم حبى لها وبالرغم من ذلك هيتجوزها


أظن مش ممكن هيكون فيه دعوة من اصلو
خلصنا كده من أول مشكلة


المشكلة التانية أنا هعمل ايه
شوفى

المثل بيقول ( مفيش حد بيتعلم ببلاش )
بمعنى ان هذا الصديق الذى يعلم انى احب فتاه
ويسمح لنفسه بمجرد التفكير فيها ده مش اسمو صديق
ده له اسماء كتييييييييييييييييييير وخجلى يمنعنى انى اكتبها
لكن اضعف الأسامى له انو ( حرامى )

وبالنسبة للفتاه التى تسمح لنفسها ان ترتبط بصديق
حببها بأى نوع من الارتباط بردو ليها أسماء كتييييييييييييييييييير
ومش هقلها لكن أضعف اسم لها ( خائنة )

لأن صديقى وحببتى المفروض انهم زى الاخوات يعنى
لو هو عندو أصل هتحرم عليه هذه الفتاه طول عمره
لكن الحرامى متعود ياخد أى حاجة مش بتاعتو


قوليلى بالله عليك
واحد حرامى وواحدة خاينة
دول يتزعل عليهم
انتى اللى هتجاوبى
بس بعد الفاصل

وشكرا لموضوعك
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في الخميس يوليو 31, 2008 9:57 am

عادى هحضر واهنى وابارك
ولا اى مشكلة
على راى المثل
من حبنا حبناه وصار متاعنا متاعو ومن كرهنا كرهناه يحرم علينا اجتماعه
وعجبى !!
القضية ان خلاص كل واحد راح لحالو وسواء من اقرب المقربين ولا ابعد المبعدين
معتش مشكلة بقى
توبيك هايل تسلم ياقمر
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الخميس يوليو 31, 2008 10:04 am

اكيد هزعل بس هقول ربنا مش بيعمل حاجه وحشه
واكيد فيه ليا الاحسن
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس يوليو 31, 2008 10:10 am

اولا أهلا بيكى يا ميرو
منورة المنتدى والله

ثانيا أنا بحترم رأيك وردك فى الموضوع
بس صدقينى خسارة انك تروحى فرح زى ده
وتباركى وتهنى بجد خسارة والله

وشكرا لمشاركتك
يا طيبة القلب ( ال هتروحى ال )
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف اميرة في الخميس يوليو 31, 2008 12:18 pm

اروح
طبعا لا مستحيل
انا كدة ممكن ارجع ميتة
ازاى اشوف حبيبى وصديقتى اعدين يرقصوا وفرحانين وانا اعدة بموت فى الدقيقة 70 مرة
ده حتى يبقى حرام
طبعا لا وعموما هقول منهم لله وحسبى الله ونعم الوكيل
بس مستحيل اروح
انا صلا كل ما هتخيلهم بيرقصوا مع بعض
كانهم بيرقصوا فحا على موتى وانهم انتقموا منى
اكيد مش هحضر
وشكرا ليكى اوى يا ايمان على موضوعك الجامد

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:05 pm

jussylove كتب:بجد موضوع جميل اوى يا ايمى وموضوع بيحصل عند معظم الناس وزى ما انتى قولتى كله قسمه ونصيب

بس بجد انا لو اتحطيت فى الموضوعاكيد هزعل اوى
بس هقول ربنا يوفقهم
ميرسي ليكي يا ايناس علي ردك
وبصراحة انا شايفة ان ربنا مش هيوفقهم
وربنا هيكون رحمك منة
(الخبيثين للخبيثات) دا هيبقي ينطبق عليهم جدا
وشكرا ليكي يا قمر
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس يوليو 31, 2008 3:08 pm

أنا بقول
كل واحد يبعت بووكيه ورد وخلاص
ايه رأيكم
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:10 pm

العين الساهرة كتب:شوفى يا ايمان
اولا مش ممكن أن تحدث هذه الدعوة
لأن مين اللى هيعزمنى أصلا
حببتى السابقة ولا صديقى الذى كان
يعلم حبى لها وبالرغم من ذلك هيتجوزها


أظن مش ممكن هيكون فيه دعوة من اصلو
خلصنا كده من أول مشكلة


المشكلة التانية أنا هعمل ايه
شوفى

المثل بيقول ( مفيش حد بيتعلم ببلاش )
بمعنى ان هذا الصديق الذى يعلم انى احب فتاه
ويسمح لنفسه بمجرد التفكير فيها ده مش اسمو صديق
ده له اسماء كتييييييييييييييييييير وخجلى يمنعنى انى اكتبها
لكن اضعف الأسامى له انو ( حرامى )

وبالنسبة للفتاه التى تسمح لنفسها ان ترتبط بصديق
حببها بأى نوع من الارتباط بردو ليها أسماء كتييييييييييييييييييير
ومش هقلها لكن أضعف اسم لها ( خائنة )

لأن صديقى وحببتى المفروض انهم زى الاخوات يعنى
لو هو عندو أصل هتحرم عليه هذه الفتاه طول عمره
لكن الحرامى متعود ياخد أى حاجة مش بتاعتو


قوليلى بالله عليك
واحد حرامى وواحدة خاينة
دول يتزعل عليهم
انتى اللى هتجاوبى
بس بعد الفاصل

وشكرا لموضوعك

اولا احب اقولك ان ممكن اوي تحصل الدعوة
زي ماقولتلك بحجة ان كل شئ قسمة ونصيب
وانها مكنتش بتحبك وكانت بتحبة هو بس هو علشان بيحبك
مرداش يبين دا والنصيب هو اللي بيحكم في النهاية
وان انت كنت تعرفها سرقة(يعني من ورا اهلها)
لكن هو حبها واحترامها وراح لاهلها وكدا
وهيقولك انك لو كنت بتحبيها بجد اكيد كنت هتخطبها لكن دا كان مجرد انجذاب
واعجاب بس
وان صداقتكم فوق كل شئ وان البنات مفيش اكتر منهم في الدنيا (ومتخسروش بعض علشان بنت)
لكن الصديق صعب يتعوض

انا معاك في رأيك التاني انهم ميستهلوش انكر تفكر فيهم
لانهم زي ما انت قولت حرامي وخاينة
وشكرا لرأيك ومرورك اللي اسعدني
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:13 pm

marwa rady mourad كتب:عادى هحضر واهنى وابارك
ولا اى مشكلة
على راى المثل
من حبنا حبناه وصار متاعنا متاعو ومن كرهنا كرهناه يحرم علينا اجتماعه
وعجبى !!
القضية ان خلاص كل واحد راح لحالو وسواء من اقرب المقربين ولا ابعد المبعدين
معتش مشكلة بقى
توبيك هايل تسلم ياقمر
انا بصراحة بتفق معاكي اني هحضر ولا كأن في حاجة
وهرقص وهضحك
وهباركلهم وهجيبلهم هدية كمان
وميرسي ليكي يا جميل علي مشاركيتك الهايلة
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:15 pm

نور الاسلام كتب:
اكيد هزعل بس هقول ربنا مش بيعمل حاجه وحشه
واكيد فيه ليا الاحسن


اكيد هتزعلي لانك هتحسي انك اتغشيتي في الاتنين
بس زي ما انتي قولتي ربنا مش بيعمل حاجة وحشة
واكيد ربنا هيكون شايلك حاجة احسن بكتيييييييييييييير
يعوضك بيها
وربنا يكرمك يا نهلة يارب
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:17 pm

العين الساهرة كتب:اولا أهلا بيكى يا ميرو
منورة المنتدى والله

ثانيا أنا بحترم رأيك وردك فى الموضوع
بس صدقينى خسارة انك تروحى فرح زى ده
وتباركى وتهنى بجد خسارة والله

وشكرا لمشاركتك
يا طيبة القلب ( ال هتروحى ال )

بصراحة انا متفقة مع مروة في رأيها
لان لو مرحتش هتبقي خسارة اكتر
هيتقال دي متغاظة دي حتي مقدرتش حد
وبعدين دي من جواها وحش
يعني هتخلي فرصة ان الكلام يتقال عليها
لكن هي تروح وعادي جدا
وبدل ما هم اللي عايزين يغظوها
هي اللي تغيظهم
وتعرفهم ان الله حق
وبعدين متنساش(ان كيدهن عظيم)
وسيب الباقي علي كيدهن بقا
هههههههههههههههههههههههههه
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:22 pm

اميرة كتب:اروح
طبعا لا مستحيل
انا كدة ممكن ارجع ميتة
ازاى اشوف حبيبى وصديقتى اعدين يرقصوا وفرحانين وانا اعدة بموت فى الدقيقة 70 مرة
ده حتى يبقى حرام
طبعا لا وعموما هقول منهم لله وحسبى الله ونعم الوكيل
بس مستحيل اروح
انا صلا كل ما هتخيلهم بيرقصوا مع بعض
كانهم بيرقصوا فحا على موتى وانهم انتقموا منى
اكيد مش هحضر
وشكرا ليكى اوى يا ايمان على موضوعك الجامد

بصي يا ميرو
انتي هتبقي قاعدة في بيتك بتموتي برضو
لانك عارفة مثلا ان النهاردة فرح صحبتك فلانة علي حبيبك
وهتكوني بتتقطي جواكي من الاحساس اللي انتي حساة ان المفروض النهاردة كان فرحي وكدا
لكن انتي لو شيلتي التفكير دا من دماغك وفكرتي بمنطق انه ميستهلنيش وانا استاهل احسن منه
وربنا بيعمل اللي فية الخير
وتروحي الفرح وتخدي هدية معاكي وتبركيلهم وترقصي معاهم وتضحكي
انتي هتغظيهم وتخليهم يحسوا انهم عملوا حاجة غلط في حقك
وميرسي ليكي يا عسل علي مرورك وبدل ماتحسي انهم بيرقصول فرحا علي موتك
ارقصي انتي وحسسيهم انك بترقصي علشان خلصتي منهم
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف lovly girl في الخميس يوليو 31, 2008 3:24 pm

العين الساهرة كتب:أنا بقول
كل واحد يبعت بووكيه ورد وخلاص
ايه رأيكم

وادي اول بوكية مني
Sad
هههههههههههههههههه
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف jussylove في الخميس يوليو 31, 2008 5:21 pm

Sad بجد ردورد ك جميله يا ايمى ورايك اجمل وموضوعك اجمل طبعا
ودة تانى بوكيه
avatar
jussylove
مدير فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 1743
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 23
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الخميس يوليو 31, 2008 8:35 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههه

فعلا لولا اختلاف الأزواق لبارت السلع

أنا بحييك يا ايمان ( لفلى ) على روحك المعنويه
العالية اوى دى
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف اميرة في الجمعة أغسطس 01, 2008 2:18 am

روحها رياضية
ههههههههههههههههههههههههههههههه

اميرة
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2314
العمر : 26
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 40
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 15/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الجمعة أغسطس 01, 2008 11:55 am

هههههههههههههههههههههه
ايوة مش زيك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اتعلمى منها شوية
هههههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في السبت أغسطس 02, 2008 9:43 pm

لا هروح ياعدولة لو عزمونى ماهو البجح هتعمل فيه ايه لازم تبقى ابجح منو
وعشان اثبت لنفسى ولهم انهم معدوش فى دماغى ربنا يهنى سعيد بسعيده ويحرقهم بجاز
هههههههههههههههههههه
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في السبت أغسطس 02, 2008 10:30 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

والله انتى شكلك هيبان عليكى حرقة الدم فى الفرح
أنا بقول متروحيش أحسن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في السبت أغسطس 02, 2008 11:53 pm

بالعكس انا هروح عشان احرق دمهم لانو صدقنى اللى باعنى هبيعو
واسهل حاجة النسيان لشخص خاين
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الأحد أغسطس 03, 2008 9:12 pm

صدقينى هما اللى هيحرقو دمك
متنسى من غير متروحى

واقصرى الشر
ههههههههههههههههههههههههههههههه
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف marwa rady mourad في الأحد أغسطس 03, 2008 10:16 pm

لااااااااااااااااا
هههههههههههههههههه
لو عزمونى هروح
ان مكنش ورايا حاجة
avatar
marwa rady mourad
فنان جديد
فنان جديد

عدد الرسائل : 97
العمر : 29
البلد : elmansoura
اللقب : mero
تاريخ التسجيل : 27/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ماذا تفعل اذا تزوج صديقك المقرب من حبيبتك السابقة؟

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الثلاثاء أغسطس 05, 2008 2:31 pm

لاااااااااااااااااااااااااا
أكيد هتكونى مشغولة
اسمعى الكلام ومتروحيش
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى