ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

مُساهمة من طرف jussylove في الجمعة يوليو 25, 2008 10:30 pm

عندما تتنهد وتتنهد وتتنهد .....

تغمض عينيك لتحس بحرارة

تجول في داخلها لتحس بأن هذا العالم

يطلب منك الرحيل

ليقول لك اذهب اذهب

فتعود لتفتح عينيك لترى انك مظلم

وماحولك مًضاء

وكأنك تستجدي البقاء

وتستعطف الحياة ولكنها لا تريدك

وترى نفسك تركض وتركض


فتدفعك لتسقط وتسقط


لتمد يديك واذ بها تقول اذهب اذهب



هل احسست يوما بأن الحياة تطردك وانت تتوسل اليها ان تبقيك ?


هل كنت في لحظة لعنة تهرب منها الحياة وتفر من مرافقتها ?


هل هناك فعلا من تقول لهم الحياة اذهب ؟


وماذا سيفعلون حينها ...؟؟؟
avatar
jussylove
مدير فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 1743
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 23
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

مُساهمة من طرف jussylove في الأحد أغسطس 03, 2008 12:48 am

ايه يا جماعه مفيش ردود ولا ايه
avatar
jussylove
مدير فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 1743
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 23
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الأحد أغسطس 03, 2008 9:04 pm

أنا هرد يا ستى

اولا أكيد فيه ناس الحياه بتقول لهم ( اذهب )
عارفة بتقول لهم كده ليه ؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عشان هما بيجرو وراها

وتعرفى أحسن حاجة يعملوها ؟؟

ميجروش وراها
ببساطة كده هتجرى وراء الدنيا مش هتبصلك
تنفضلها هتجيلك مهرولة

وحطى فى دماغك ان الحياه أقدار
مش حظوظ زى ما بيقولو

ومن رضى بقضاء الله وقدره فهو من السعداء


مش عارف انا ردى متفق مع وجهة نظرك ولا
أنا بتكلم فى الشمال وانتى فى الجنوب

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شكرا على موضوعك الهام
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

مُساهمة من طرف jussylove في الإثنين أغسطس 04, 2008 4:00 am

رايك جميل اوى يا عادل

وصح زى ما بتقول ومن رضى بقضاء الله وقدره فهو من السعداء

وغير كدة الدنيا غدارة واللى يجرى وراها مش هياخد غير التعب فى الدنيا والاخرة
ولكن اللى يطنشها ويقرب من ربه هيحس بنعيم الدنيا ونعيم الاخرة
ولتانى مرة شكرا يا عادل على الاهتمام والمرور
avatar
jussylove
مدير فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 1743
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 23
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

مُساهمة من طرف lovly girl في الثلاثاء أغسطس 05, 2008 11:23 am

بصراحة انا شايفة ان فية ناس الدنيا بتقولهم اذهب
انا حسيت بدة بس مكنتش بجري ورا الدنيا وكدا
بس لاني حسيت ان كل اللي حواليا ميستحقوش الثقة ابدا
وقتها الدنيا اسودت في عيني بجد بس زي مابيقولوا
في كل ظلام لازم يبقي فية بصيص من الضوء واكيد من الامل
ودا اللي حصل والحمد لله رميت كل حاجة ورا ظهري وامنت ان
اغدر شخص في الدنيا هو الصاحب
تصدقي اني بعد ما فهمت دا ووصلتلة بقيت مرتاحة جدااااااا
وميرسي ليكي علي الموضوع الجامد
avatar
lovly girl
مبدع عالم الفن
مبدع عالم الفن

عدد الرسائل : 1209
العمر : 29
البلد : اسكندرية
رقم العضوية : 22
تاريخ التسجيل : 03/05/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: ما شعورك عندما تقول لك الحياة (( اذهب))

مُساهمة من طرف العين الساهرة في الثلاثاء أغسطس 05, 2008 12:51 pm

مش كل الأصحاب غدارة
فيه أصحاب كأنهم اخوة
والمثل بقول
رب أخ لى لم تلده أمى
avatar
العين الساهرة
مشرف فى منتدى الفنان

عدد الرسائل : 647
العمر : 33
رقم العضوية : 641
تاريخ التسجيل : 26/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى