فضفضة

صفحة 6 من اصل 8 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الأربعاء سبتمبر 12, 2007 11:36 am

فعلا الاصدقاء بيبانوا وقت الشده
بنعرف انهم مجرد بيطلق عليهم اصدقاء وبس
لكن مصلحتهم اهم والانانيه
انا مش عوزه اصدقاء من النوع ده تانى

Neutral Neutral Neutral
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف hamada066 في الأربعاء سبتمبر 12, 2007 1:47 pm

أصعب شئ أن الواحد يتخدع في كل اللي حواليه
و يـــشعر أنه لواحدة
و الأصعب لما يكون عايش في بلد غريبة عايش وسط ديابة
و لو عينه غفٌلت ..... هيتاكل بلا عوض و لا ثمن
Neutral NeutralNeutral
avatar
hamada066
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2154
العمر : 36
البلد : بورسعيد
رقم العضوية : 29
اللقب : رحالة الألفية التالتة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الأربعاء سبتمبر 12, 2007 1:56 pm

امال بقه صحابى عارفين انى تعبانه وجهم معايا عشان نقدم فى الكليه
وسابونى لوحدى ومعاهم شنطتى لفيت الجامعه وفى الاخر لقتهم وقفين فى الكفاتيريا
وبيضحكوا ولا اكن حاجه حصلت

Neutral Neutral Neutral
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف hamada066 في الأربعاء سبتمبر 12, 2007 1:59 pm

ياااااااااااااه زعلانه بسبب الموضوع دا ....
عموما أكيد كل ما الانسان بيكبر و بينضج بيعرف يميز ما بين الأنسان الصالح و الغير صالح
و يعرف يفرق ما بين صديقه من عدوه
و أكيد هتقابلي مواقف أصعب من دي كتير قوي
و ساعتها لازم تمشي على المثل اللي بيقول أعرف صاحبك و علم عليه
avatar
hamada066
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2154
العمر : 36
البلد : بورسعيد
رقم العضوية : 29
اللقب : رحالة الألفية التالتة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الأربعاء سبتمبر 12, 2007 2:13 pm

يعنى يسبونى فى الصف لغايه ما اغم عليه مرتين وبعدين يسالوا
لا دول مش اصدقاء

لو واحده منهم بس حست بتعب مش بسبها والله واقعد اعيط عشانها
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد يناير 20, 2008 9:48 pm

انا زهقان النهاردة جدا طول النهار

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الإثنين يناير 21, 2008 12:07 pm

انا زعلانه جدا عشان محليتش حلو فى امتحان النهاردا
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف سندريلا في الإثنين يناير 21, 2008 9:26 pm

انا فرحانة انهردة اوووووووووووى
avatar
سندريلا
فنان راقى جدا
فنان راقى جدا

عدد الرسائل : 3509
العمر : 28
البلد : الشرقية الجميلة
اللقب : سندريلا الحب
الدولة :
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف hamada066 في الثلاثاء يناير 22, 2008 8:02 am

انا قلقان جدا

ربنا يستر
avatar
hamada066
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2154
العمر : 36
البلد : بورسعيد
رقم العضوية : 29
اللقب : رحالة الألفية التالتة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف الدوحة في الأربعاء يناير 23, 2008 11:03 am

وانا حاسس اللى انا كتير بتزعل منى
مع انى بيكون قصدى خير

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الأربعاء يناير 23, 2008 11:30 am

محمود ممدوح كتب:
وانا حاسس اللى انا كتير بتزعل منى

مع انى بيكون قصدى خير
معلش يا محمود
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف سندريلا في الأربعاء يناير 23, 2008 5:16 pm

انا خايفة اووووووووووووووى انهردة
avatar
سندريلا
فنان راقى جدا
فنان راقى جدا

عدد الرسائل : 3509
العمر : 28
البلد : الشرقية الجميلة
اللقب : سندريلا الحب
الدولة :
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد يناير 27, 2008 9:34 am

وانا زهقان من بعض الاشخاص

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف العفريت في الأحد يناير 27, 2008 9:52 am

نفسي آخد قرار و مش قادر
avatar
العفريت
قلم مبدع
قلم مبدع

عدد الرسائل : 531
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد يناير 27, 2008 10:00 am

هل هطلع المرة دى
قادر

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الأحد يناير 27, 2008 11:49 am

فيه ايه يا جماعه
مالكو
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف العفريت في الأحد يناير 27, 2008 1:43 pm

خير

كله خير يا نهلة
avatar
العفريت
قلم مبدع
قلم مبدع

عدد الرسائل : 531
العمر : 34
تاريخ التسجيل : 13/12/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف الدوحة في الأحد يناير 27, 2008 2:59 pm

زهقاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف سندريلا في الأحد يناير 27, 2008 5:46 pm

انا زهقانة
avatar
سندريلا
فنان راقى جدا
فنان راقى جدا

عدد الرسائل : 3509
العمر : 28
البلد : الشرقية الجميلة
اللقب : سندريلا الحب
الدولة :
تاريخ التسجيل : 12/08/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف hamada066 في الإثنين يناير 28, 2008 8:12 am

أكيد مستنيين النتيجة و زهقانين

أما أنا مخنوق جدا
avatar
hamada066
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2154
العمر : 36
البلد : بورسعيد
رقم العضوية : 29
اللقب : رحالة الألفية التالتة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف الدوحة في الإثنين يناير 28, 2008 10:20 am

وانا زهقان شوية
وخايف

_________________

الدوحة
Admin
Admin

عدد الرسائل : 12779
العمر : 27
البلد : الثغر السكندرى
رقم العضوية : 1
الدولة :
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 17/04/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف hamada066 في الإثنين يناير 28, 2008 11:19 am

إن شاء الله خير

و ما تقلقلشي نفسك

الخوف و الترقب مطلوبين

لكن بحدود

بالرغم من أني مخنوق انا متفائل
avatar
hamada066
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2154
العمر : 36
البلد : بورسعيد
رقم العضوية : 29
اللقب : رحالة الألفية التالتة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الإثنين يناير 28, 2008 12:04 pm

انا بقه مرعوبه
وزعلانه ومبسوطه
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف hamada066 في الإثنين يناير 28, 2008 12:34 pm

إن شاء الله خير يا نهلة

عارف أنك مرعوبة من النتيجة

و انا زيك كنت كدا برده لحد ما وصلت للبكالوريوس

و خلصت

القلق دليل على أن فيه مجهود تم بذلة و الخوف من ضياع المجهود دا

....................

انا الشغل قاتلني ... و قدامي حاجات مش عارف أعمل فيها أيه

أخويا هو اللي مبرمج الحاجات اللي قدامي و انا مش فاهم من الشغل بتاعه حاجة

Neutral
avatar
hamada066
SUPER MODERATEUR
SUPER MODERATEUR

عدد الرسائل : 2154
العمر : 36
البلد : بورسعيد
رقم العضوية : 29
اللقب : رحالة الألفية التالتة
تاريخ التسجيل : 03/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: فضفضة

مُساهمة من طرف نور الاسلام في الإثنين يناير 28, 2008 12:43 pm

معلش يا حماده
ان شاء الله خير

تصور واحد فى 2 كليه تجاره مات امبارح بسبب الغاز
ربنا يرحمه
avatar
نور الاسلام
فنان ملكى
فنان ملكى

عدد الرسائل : 17277
العمر : 27
البلد : اسالوا كل الناس مين هم اجدع ناس
رقم العضوية : 3
اللقب : اصغر مدرسه
الدولة :
تاريخ التسجيل : 07/07/2007

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.islamweb.net

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 6 من اصل 8 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى